LillLördag

Imorrn ska jag ha Aiira en heldag, och oavsett väder ska jag ge mig ut på en långpromenad :) Hoppas iaf på att det kmr ligga kvar lite snö, men gärna inge slask.. hahah. Drömma går ju :)

Efter att Aiira blivit hämtad så tog jag mig en powernap xD Vilket säkert kmr resultera i att jag inte kmr komma i säng i tid idag.. ehhehe. Inge ovanlighet där inte ;P hahah.
Tillbringade iaf kvällen hemma hos Jenny :) Vi åt middag tillsammans och såg på film! Två stycken, och dessutom lyckades vi börja på en serie som vi trodde var en film xD hahah fail. Supertrevlig kväll iaf! :)

Nu blir det lite fruktsallad, jordgubbar och apelsin, och lite how i met your mother! ;) mhm. Eller okej, ska kika runt lite på internet först. Men sen så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0