LIKE LIKE LIKE

Blev en grym dag och kväll!
Påbörjade dagen i lugnets tecken. Sov ju hos Alex och han började jobba halv 11.. (tror jag det var ;P) så gick hemifrån han vid 10. Hem och såg på mina inspelade program, top model och project runway! Sedan blev det datasittande ända tills jag skulle åka in till stan typ vid 14 och träffa Ronja :) Blev lite shopping och så fika innan vi skiljdes åt och jag drog mig hemåt. Träffade sedan Jenny och Anton utanför hos mamma och pappa, och vi spenderade ca 2,5 timmar åt till att gå hem till mormor, hämta min cykel och hem till Nadja där cykeln lämnades ;D sedan gick vi upp till v-by där vi mötte Alex och inhandlade pizza, och så bar det iväg hem till mor och far för käk och så kortspel :) Mycket nice jao!

Nu ska jag sitta vid datan lite innan det typ är läggdags. Ska följa med syster en sväng till skolan imorrn :) haha. Blir bara ca 2,5 timme, och sedan ska jag hem och ta det lugnt innan kvällen då jag ska på föreläsning i vallentuna ;P maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0