inbillning

Hela dagen har jag gått omkring hemma och sett hunden framför mig. Typ föreställt mig att hon ligger på madrassen eller i systers säng på morgonen. Att hon kmr springandes när hon hör att man håller på och fixar med saker så att det typ prasslar. Att hon tittar upp från korgen när man går förbi vardagsrummet. Saknar henne redan.

Det enda positiva med det hela idag var att jag inte behövde gå ut massa extra gånger. Skulle ju upp till v-by för att gå på arbetsförmedlingen, så behövde inte gå ut ngt innan det. Även om jag på morgonen var helt inställd på att det skulle jag ju göra.. hahah 8) Iaf, släpade med mig en väska och en gigantisk påse med saker hem till Nadja, och mötte henne sedan i v-by. Hon var snäll och gjorde mig sällskap på arbetsförmedlingen, tur det för man fattar ju typ nada när man skulle skriva in sig xD hahah.
Hem efter det och såg på film, och så hem till Nadja igen. Släpandes på ännu en väska. Ska ju flytta tillbaka hit denna vecka så :P

Snart kmr Ninja hit, då blir det fika och ifyllande av papper. Sen ska jag hem, packa lite saker, och sedan vidare hem till Alex x) Ska sova där idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0