hundliv

Idag gav jag mig ut i snön tillsammans med Aiira för att hitta rastgården som jag et att jag sett då man åkt mot barkarby.. Men efter en timmes promenad så gav jag upp i letandet efter den. Vettefan om jag gick fel eller om den ligger längre bort än jag trott. Så jao, får kolla upp det ;O Imorrn ska jag iaf satsa på en promenad till åkeshov, för till den rastgården hittar jag iaf ;) hahah. Får se om syster hänger med på det också.
Jaja, promenerade tillbaka en bit innan jag gav upp och bestämde mig för att ta bussen hem. Skönt att få vila benen lite. Tragiskt att man inte orkar gå lika långt som förut ;O men, men.. det är bara fortsätta gå så kmr det väl så småningom :P hahha,
Njuter av sällskapet av denna lilla tokamstaff, och måste säga att det inte känns lika tomt längre. Dock är kvällarna tomma, för jag saknar mina och Rebelles små kvällsrundor. Hade henne ju oftast lös då och så lekte vi och var oftast alldeles själva ute. Ja det är inte lätt att omplacera sin älskade hund. Men jag vet att hon har det bra hos Sofia, och hon gör redan små, små framsteg med bilen :) Super!

Aiira har dessutom blivit lite bättre med skällandet. Inte perfekt, men det är inte som i måndags då hon typ.. vrålskällde när det plingade på dörren xD hahha. Duktiga lilla vovve :)
Men nee, nu blire till att fortsätta se how i met your mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0