filmkvällar ska ske i sällskap av folk

Jag gillar inte att sitta själv hemma och se på film. För efter någon timme blir jag rastlös och börjar tänka en massa. Jag får en känsla av ensamhet, även fast jag inte tkr jag har rätt till att känna så.
Samtidigt är jag lite trött, men inte sådär trött så man vill sova. Känns inte som om jag vill se ngn mer film eller serie just nu. Jag behöver ngt annat att göra.. men vad? Usch hatar såna här kvällar.

Men okej, försök dra undan tankarna och så tänker jag på imorrn. Syster ska göra mig och Aiira sällskap till rastgården! och på kvällen kmr Alex hit med Nena, för att sedan följa med hem till min gudfar där min cykel ska få luft i sina däck ;D och sen ska vi hem till Alex och se x-factor! Sen får jag väl se till att göra mer saker under dagarna eller kvällarna i fortsättningen. Ja på ett sätt längtar jag till att börja jobba.. heheh x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0