dagishundarna <3

Föreläsningen igår var nice! Så var värt att orka med den hellre än att falla för tröttheten ;P väldigt intressant fakta som fick en att tänka till lite.

Idag åkte jag och syster till hunddagiset och hälsade på :) Promenerade även, kanske en timme, vilket gick väldigt bra. Hade dock bara 4 hundar, men kände att det var så länge sen man gick med massa hundar, så det var lika bra att bara ha ngr stycken ;P Gick med 3 favoriter; Klura, Buster och Samsam <3 Sen tog jag sötLaban också :)
Var riktigt nice att få träffa och promenera med hundarna igen. Har saknat dem väldigt mycket. Och att promenera med dem. Det har jag saknat.
Fick dessutom paket :D avslutningspresenter typ :) En smörgåsgrill samt en glassmaskin! :D nice nice!

Har utöver det inte gjort så mkt idag. Varit ganska trött. Har packat dem sista sakerna här hemma, så idag flyttar jag helt tillbaka till Nadja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå hej..varför slutade du på dagiset?

2012-11-24 @ 10:19:51
Postat av: Sandra

sv till anonym: Jag kände bland annat att jag behövde en förändring i mitt liv, så valde att sluta på dagiset och sen får vi se vad som sker :)

2012-11-25 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0