två stora E:n

ELITLOPPSHELGEN:
En av dem bättre helgerna under året. Solat satan så har fått massa färg och massa fräknar. Men har haft det grymt bra med båtåkande, kortspelande, badande (första doppet i år! ;D) och drickande ;P Spenderat massa pengar, men det är väl så det ska va ;P maha. Var riktigt roligt på elitloppet i år eftersom jag dels drack och dels spelade på lite hästar själv :P blir ju mer spännande att se på loppen då ;)





EUROVISION SONG CONTEST:
Såg ESC hos Alex igår! Bästa, bästa, bästa :D Perfekt att matcha det med alkohol och massa fint folk! Vovva var dessutom med och fick öva sig mer i kunskapen om att det inte är farligt med massa folk :P Gick bra tkr jag, och jävlar vad vi taggade varandra när vi hejade på Loreen! Så jävla nice att vi vann också! :D Heja Sverige!






Bäst, bäst, bäst. Nu kan jag klara av ännu en vecka. Jao jag lär väl stapla fram som en zombie halva tiden med tanke på att man inte sovit alltför bra denna helg ;P men, men.. så kan det va :P vila kan man göra i graven. Eller ahh, på vilan på jobbet xD hahah.

Kommentarer
Postat av: Erika

SCHYSSTA BILDER!!! :D :D

2012-05-28 @ 20:25:34
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0