SMILE

Jag och vovva tog oss en promenad från vällingby till blackeberg, det tog typ 50 min. Sedan tog vi t-banan till brommaplan för att gå hem till Alex :P På vägen mötte vi en korthårscollie! Skitfin! :) En hane på 7,5 år. Dem bor tydligen i ängby :P Inte från samma kennel, men är iaf roligt att möta ngn annan med ett korthår :P
Vovva skötte sig iaf väldigt bra hela vägen, och växlades mellan att gå lös och i koppel -eftersom det är ngr vägar däremellan 8)

Nu ska jag och Alex snart bege oss ner till brommaplan -jaa så fort han har duschat klart.. Vi skulle egentligen möta Jenny om typ 2 minuter.. men Alex är inte alltid så bra på sånt där med tiderr 8) haha- och slå oss ihop med Jenny för att sedan gå till åkeshov där hundstallet har öppet hus idag :) Efter det ska jag och Alex -får se om Jenny hänger på eller ej- ta oss en tur till Bromma blocks. Jag har inga pengar så jag är bara sällskap :P
Ikväll blir det filmkväll hos Alex, och kanske ngn längre eftermiddags-kvällspromenad med hunden också x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0