Kalas och så grillning

En dag med lite gott och blandat.
Hunden har varit störd idag. Fjantat sig och varit orolig över allt ute.. grymt irriterande ja. Så idag har hon haft det tråkigt för jag tappade allt intresse av att göra ngt med henne när hon höll på sådär.

Annars har det varit hur bra som helst. Började dagen med att se på Ugly Betty, är klar med säsong 2. Vid 1 åkte jag till blackeberg och hem till Alexs mamma för att fira honom och hans syster :) 1 maj jao! Var där ngr timmar innan jag åkte hem, gick lite med hunden (hade planerat en riktig långpromenad men den blev inte alls lång jao..) och sen blev det lite mer Ugly Betty innan jag och hunden åkte till Brommaplan för att avsluta kvällen med grillning tillsammans med Alex och Jenny! :) Hur mysigt som helst!
Sitter nu hemma hos Alex, vi (Alex) ska göra smoothie och så blir det filmtittande! Sen äre sängen, och så är det återigen dags för att jobba. Har varit grymt skönt med långhelg! Längtar till nästa jao ;P Skönt iaf att det är onsdag och inte måndag imorrn :P maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0