be good for goodness sake

Idag tog vi ett litet steg framåt. Så kanske finns det ändå hopp för vårt egna!

Syster var med på jobbet, det var nice! Vi flummade en del, det är det vi gör bäst ;P hahah. Var skönt att hon var med, eftersom jag skulle ha med Aston hem efter jobbet :P Han är så sjukt stooooooor xD Alex ska passa han nu i helgen, men skulle inte hinna hämta honom mellan skolan och jobbet, så jao då ställde jag upp x) Och syster hjälpte mig så hon ställde ju också upp ;D.. haha.

Nej nu ska jag snart sova. Upp tidigt imorrn eftersom jag öppnar :P och jao sen är det kryssning som gäller! Tror det blir nice :D Speciellt med tanke på att jag "fick" 300 kr idag :D tillbaka från webhallen som vi beställde varor ifrån i januari men som ännu inte finns på lager.. så jao då ville vi hellre ha våra pengar :P så nu känner jag mig riiiik ;D hahahha, ahh eller ngt. maha.

Men nee, nu BILDER!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0