BÄST BÄST BÄST :D

Idag har varit en jävligt bra dag. Ja hela helgen har varit så sjukt jävla bra att jag skulle kunna leva på bara den hur länge som helst! :D:D:D är på så sjukt bra humör, även om jag är väldigt trött ;P
Har redan skrivit om den grymma kryssningen, men tänkte skriva en del om dagen idag ;)

För det första så spenderade jag så gott som hela dagen på Gröna Lund med Jenny och SaraX2. Syster bjöd mig på det då hon fått guldkortsbonus som innebar gratis inträde och gratis åkband! TAAAACK :D Vi hade grymt roligt och kunde inte haft det så mkt bättre! Åkte lite allt möjligt, bland annat Twister som jag aldrig åkt förut. Var inte på grönan förra året när den var ny så :P Så jävla rolig! Vi garvade åt en lite kille som i kön till Flygande mattan var på Jenny hur mkt som helst. Hur gammal han var det vettefan, 7-8?, men jävlar vad han snackade ;D kaxig liten skit. Sen var det så roligt att Jenny lyckades skrämma upp han och en av hans kompisar.. så dem ville inte åka flygande mattan längre! xD "jag vill hellre gå av" är dagens citat! och jao, man måste egentligen ha varit med för att tycka att det är roligt ;P maha.

Efter grönan blev det trots trötthet hundträning. Taggad som satan att prova på början med lydnaden. Syster gjorde mig sällskap och vi förundrades och gladdes oerhört mycket över hur duktig Rebelle var! :D Vi tränade främst inkallning och läggande under gång. Samt lite hopp :P Så jävla duktig! Sen måste jag ju träna mkt, mkt mer på fotgående ;P det suger vi på :D.. hahah ;P samt att hon ska sitta intill min sida. Vi är väldigt dåliga på det :P men det kmr kanske ;) Är iaf väldigt nöjd med henne efter vårt första lydnads-träningspass! :) <3 och tack syster som gjorde mig sällskap! och tack moster som var hundvakt under dagen och promenerade med Vovva! :) och jaa, tack mamma och pappa för pizzan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0