Manchester, England

Jao England ägde. Mysigt litet land ;P maha. Nee, men jag hade svårt för att fatta att jag verkligen befann mig i England, så varje gång någon prata med mig så tog det ngr sekunder innan jag fatta vad dem sa, innan jag insåg att dem pratade engelska med mig xD hahaha.

Vi gjorde egentligen inte så mkt. Tog det mest lugnt, vilket på ett sätt var skönt, samtidigt som jag kanske hellre hade velat gå ut eller åkt och shoppat :P Men, men.. kanske lika bra detta eftersom man spara lite pengar ;) hahah.
Konserten ägde iaf! Så jävla nice att se McFly live! :D Bra platser tkr jag att vi hade också :) I like.

Blev lång väntan på flygplatsen igår, men det gjorde inte så mkt. Jag är van att åka bil/buss i ett x antal timmar hem till farmor, så jag tog det hela med ro ;P Tebbs hade nog svårare för väntan än vad jag hade 8) hahah. Köpte bok sen också, The Hunger Games. Grymt bra bok! Ska se den på bio med Alex sen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0