lång dag

Idag följde syster med mig till jobbet! :) mysigt! Vi öppnade, så var på dagis strax innan 7. Fick senare veta att Bella var sjuk, och då ingen annan kunde stänga med chefen min så slutade det med att jag och syster stannade kvar och stängde. Dessutom hade vi ett hundmöte efter, så idag har jag varit på jobbet från kl 7 till typ 18.35 ;P lång dag jao ;P

Annars då? Joda hunden min får en guldstjärna idag! Hon har skött sig hur bra som helst hela dagen! :D Först till jobbet, då hon och Elliot fick springa lösa i skogen. Var inga problem alls, även om hon till en början blev distraherad av ngt i buskarna. Vettefan vad hon såg x) På promenaden sen gick hon väldigt bra, så i slutet av promenaden släppte jag henne så hon fick gå lös bredvid oss. Funka asbra! Var mer mina andra bushundar som hade svårt då ;P hahah.
Stängningen var inga problem, typ som vanligt, och på vägen hem var hon duktig även då vi blev upphämtade med bil. Hon satt kvar där jag satt henne och jag tkt faktiskt att hon kändes lite lugnare än vad hon annars brukar göra. Det gillas! kommunalt inga problem, hon är ju oftast väldigt duktig på att åka både buss och tunnelbana :) och så gick vi från tunnelbanan till mamma och pappa, och då var hon hur duktig som helst och vi alla tre var på grymt bra humör! :) så trots lång dag så är jag hur glad som helst.

Dessutom ska jag snart få skjuts hem av brur, så jag kan städa iaf lite, sen ska vi köpa godis och sedan åker vi tillbaka till mor och far och ska spela vårt nya wii spel! Mario Party 9! :D blir en spelkväll, det gillas mkt! Speciellt att va social med brur min som jag knappt ser längre ;O jao och syster såklart! men henne ser jag ganska ofta ;)

Jao, veckan börjar grymt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0