kmr inte på ngn rubrik.

Var ngr dagar sen jag skrev. Har typ haft fullt upp.
I onsdags sov jag och Sara på dagis xD Var faktiskt roligt att stanna kvar på dagiset, ta en tur till pris extra och sen typ glo på film på hennes iphone xD Vi sov kanske inte alltför bra i sofforna.. men helt okej ändå x) hahha.
Öppnade ju dagis på torsdagen, och var riktigt skönt att gå upp typ halv 7 istället för halv 6 :D hahah. Torsdagskvällen spenderades hemma hos Alex där vi skulle ha lite Alien maraton ;P Såg ettan och typ halva tvåan innan vi insåg att det nog var dags att sova (ja iaf för oss som skulle jobba dagen efter ;P).

Fredagen började sådär med typ alltför mkt folk på dagis. Irritationen växte men efter en promenad i solen med 6 hundar som skötte sig näst intill perfekt så mådde man mkt bättre x) Kvällen spenderades sedan hemma hos Alex med Jessica, Malin, Alex (såklart xD) och syster min :) Samt tre hundar (Rebelle, Pontus och Oliwer ;P). Vi sjöng singstar, dansade till ngt sånt där dansspel (grymt svårt men kul! xD), samt spelade ngt konstigt spel som var oerhört underhållande ;D Sen hade jag och syster lyxen att få skjuts hem, då pappa kom och hämtade oss :) Skönt!

Idag har jag än så länge inte gjort ngt. Har sett på the big bang theory :P Ska diska snart, och sen blire väl till att gå över med hunden till mor och far. Ska till kista och shoppa med Ronja och Jenny (vettefan hur mkt pengar jag kan lägga ut på det men ahh det blir nog bra xD), och ikväll blire utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0