how ya doin

Mycket bra dag och kväll! (btw andra inlägget för ikväll ;P duktiga jag ;P hahah)
Kurs på dagen med Bella, I like :) Mötte sen upp Ronja för att åka hem till mig där syster och Rebelle väntade :D Shit vad jag hade saknat min lilla skit :D hahha ;P Senare på kvällen kom Alex och Pontus hit också! Massa folk :)
Ronja och Sara fixa sina hår (fan jag glömde ta kort på systers ROSA hår! :O). Ronjas blev lite småfail, men hoppas hon får till det :) Alex lagade maten och jag skrev av alla mina anteckningar från kursen till datan. Duktigt av mig! Fick dessutom en väldigt för tidig födelsedagspresent från Ronja, en bok om Rehabilitering för hundar! :) Taaaack! Vi tittade halvt på sinbad, och sen så blev det en kortis med hundarna samtidigt som Ronja och Sara rörde sig hemåt. Alex sover här inatt, vi ska spendera lite tid nu åt att leta reda på ngn bra mixer till mig ;P så jag kan göra delicious smoothies :D haha ;P

Imorrn är det jobb på dagis som gäller. Sen blir det typ filmkväll hos Alex med samma gäng som idag :) Sounds great! Och ja, jag älskar att va social :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det skulle vara jätte kul! :D

2012-03-13 @ 07:44:35
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0