helgens planer

Ännu en vecka har gått, och det är återigen fredag! Nice.
Har gjort massa denna vecka, samtidigt som jag typ inte gjort ngt. Nu i helgen blir det fullt upp, och ändå har jag avbokat typ 2 saker jag annars också skulle gjort.
Ikväll blire en ganska lugn kväll. Känner att det behövs efter denna vecka. Sitter hos mor och far, och ser fram emot att spela mario party med brur och syster senare :)

Imorrn ska jag och syster på en dropin kurs med vovva. Vi kmr träna typ kontakt och lite grundläggande sånt där :P Senare på eftermiddagen/kvällen så ska jag hem till Bella och fira henne då hon fyller år på söndag! :) Hon bor långt åt helvete så det blir spännande att ta sig dit och sen också hem därifrån XP hahah.

På söndag blir det dock nog ganska lugnt. Det kan ju också behövas :P

Kommentarer
Postat av: nadja

Emil kan väl köra er!?

2012-03-31 @ 07:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0