feel good

Blev ingen kurs idag. Vädret sög, så det kändes inte så lockande att stå ute i en timme då man inte såg så mkt ;D blåste satan också. Sen blev den ju inställd också, så jao hade varit svårt att gå på den då ;D haha. Får anmäla mig till en liknande dropin kurs ngn annan helg :P

Idag har jag och syster ägnat oss till att gå runt lite i vällingby. Senare fick vi också sällskap av Alex som tog en tur hem till mig och lämnade Pontus med Rebelle :P Sedan gick vi runt i byn lite till och slösade lite pengar ;P blev också en runda till ÖB, så nu har jag köpt mig en mixer :) köpte dessutom en tjocktröja, ett skärp samt lite mat.

Nu ska vi hem till Alex och senare vidare hem till Bella :P Ser fram emot kvällen jao! och ni får klara er utan bild ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0