en kniv i ryggen

Var en kryssning som innehöll lite allt möjligt. Vet inte riktigt hur mer jag kan sammanfatta det hela.

Torsdagen var inte så rolig. Det är sjukt när personer man tror sig känna, plötsligt visar hur fel man haft om dem. Jobbigt läge, men hey jag tänker inte hänga upp mig på det. Jag fnyser åt det och vänder det ryggen, för jag vill inte slösa energi till att vara vän med folk man tydligen inte kan lita på. Så är det bara.

Annars då? Jo fredagen var mkt bättre. Umgicks med fint folk och dansade en hel del vilket kanske var precis vad jag behövde. Jao det och alkohol var i detta fall väldigt bra. Kmr kanske bilder så småningom, men då jag just nu befinner mig hos mamma och pappa så får detta inlägg bli utan :P

Ska snart bege mig hem till mig med SaraX2 och hunden min. Vovva får va själv lite ikväll, för ikväll blir det bio. Vi ska se John Carter, hoppas den är bra :P Annars så började jag se på OC idag. Satan vad jag gillar den serien! :) ahh och så har jag fått hem min soft kitty t-shirt! :D Så jävla söt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0