Shema för dagen

Känns ju roligt att bilderna som skulle föras över från datan till den externa igår inte blev fixade. Av ngn anledning lades bara typ 3 bilder över?.. så nu gör jag om det, och funkar det inte denna gång kmr jag få damp.

Annars då? Jo jag är seeeeg. Funderar på att lägga mig och titta på so you think you can dance.. Men vet inte om jag hinner det. Måste till vällingby innan 13, för då stänger systemet.. så egentligen borde jag gå dit typ vid 12. Ska fixa lite saker innan så. Och innan måste jag gå en rastrunda med hunden. Hon får promenera lite senare. Såå jag fastslog nyss att jag inte hinner se det. Kanske ska ge mig på att börja plocka undan lite innan jag orkar ta mig ut? Ahh samt äta ngt. Kände nu att jag är hungrig :P

Här är iaf allt som ska göras idag:
* Vällingby. Där ska jag lämna tillbaka ett par skor jag köpte. Köpa en nagelfil när man ändå är där uppe. Köpa tandkräm och lite mer sprite. Samt gå på systemet och köpa sprit! Maha ;P
* Promenad med hunden, eventuellt till mormor och hämta cykeln..?
* Fixa bordet på ngt sätt. Det är typ trasigt så vet inte riktigt hur jag ska lösa det.. lägga ngt under eller ngt..
* Plocka undan massa saker. Hey jag bor i ett bombnedslag!
* Dammsuga och damma
* Bädda sängen och fixa så soffan ser snygg ut.
* Plocka in alla rena kläder som just nu ligger i en IKEA kasse utanför garderoben.. x)
* Ska gå till soprummet (eller vad man nu kallar det) med några kartonger jag har. Jaaa om man kanske inte kan ha den ena under bordet som stöd.. hmm, det återstå att se.
* Sen ska jag också hinna duscha och göra mig iordning.

Hinner jag allt det idag så är jag grym! ;) men nee.. nu bestämmer jag att jag äter ngt och ser på ett avsnitt av Glee! Sen blire ut med hunden och efter det vällingby! Yes box.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bolaget ändrat öppettider :-o haha jag har inte varit dit på hundra år tror jag, hade för mig att de stänger 15 på lördagar!?!

2012-06-09 @ 11:41:28
Postat av: sandra :)

svar: hahah jaa det stämmer jue xD vettefan vad jag fick kl 13 ifrån 0.o.. kollade igår när jag var trött, skyller på det ;D hahah.

2012-06-09 @ 14:02:21
Postat av: Sara

Det är roligt att följa med! <3

2012-06-09 @ 19:25:21
Postat av: Anonym

Du hann dit? Till bolaget? :-D

2012-06-10 @ 14:44:08
Postat av: sandra :)

svar: haha japp ;)

2012-06-10 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0