ooopsi

Har råkat paja min mobil.. hahahh, slängde den inte alls i golvet.. 8) ehhehe. Aja, blir ev till att köpa ny imorrn. Vet inte vad än, även om det faktiskt lutar mot en iphone ;D är emot det på ngt sätt, bara för att typ. Men samtidigt.. så vet jag ju att den är bra. Att kameran är bra, vilket är ngt jag absolut vill ha. Så jaa, jag vet inte. Går emot mina principer att aldrig ha en iphone.. men samtidigt.. jaa, Alex borde bli försäljare för iphone ;D hahah. Jao vi får se. 

Men nee, nu är det filmtittande som gäller :P måste hänga med. Ocean thirtheen (hur det nu stavas) :P maha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

usch.. finns andra märken med bra kamera..

2012-06-16 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0