Living for tomorrow..!

Idag har jag varit duktig.
Jobbade, yey duktigt av mig ;P hahah..
Efter jobbet fick jag hjälp av pappa att hämta ett skrivbord från Alexs mamma, yey tack! :D så efter det möblerade jag om lite vid sängen så skrivbordet fick plats där. Blev ganska bra faktiskt! Har sedan spenderat kvällen åt att fixa massa saker på datan. Spotify, msn, vlc jaa massa sånt där ;P Tkr jag varit väldigt duktig :) men tiden, ja den sprang sin väg! Haha, ahh och glömde säga att jag diskade också :) Disk från typ igår och så.. var ganska mkt.

Syster tog massa bilder på dagiset idag.. men min data suger lite granna så dem är inte riktigt klara än. Hey ni får se ngr av dem ngn annan dag 8) hahah.

Imorrn är det fullt upp. Hoppas verkligen jag hinner med allt jag ska göra. Är fest på kvällen, det blir nice! :D men nee, nu är det ett avsnitt av so you think you can dance, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0