Lång dag

Känns som om dagen varit hur lång som helst. Tur iaf att den varit bra! En riktigt bra söndag jao :) Blev långpromenad på typ 2 timmar i skogen med båda hundarna idag. Båda sprang lösa i princip hela tiden, asduktiga!
Sedan fick dem vila medans jag och syster gick över till mamma och pappa för att äta, samt för att tvätta lite ;D haha. Syster blev kvar där eftersom hon höll på med musik till sin mobil (vilket tar typ hundra år ;O), men jag gick hem och har väl suttit här och typ försökt få lite plugg gjort. Går sådär, men lite har jag iaf gjort :P maha. Orkar inte skriva mer, ska sätta på en film och se om jag hinner se klart den innan syster smsar/ringer för att jag ska möta henne på vägen ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0