Kanske börjar bli dags med en paus

Två dagar har jag och syster sovit på dagis denna vecka. Det är mysigt på ngt underligt vis. Samtidigt känns dagarna så sjuuuukt långa då. Jag orkar inte mer. Tur det är fredag och sista dagen innan semestern imorrn! Men ngn sovmorgon blir det inte på lördag, nej på lördag ska vi upp tidigt och åka till nynäshamn för att se Anneli tävla! Ska dessutom passa på att träna emd vovva i tävlingsmiljö. Får se hur det går.
Annars har jag inga planer min första vecka av semestern. Ja mer än att träna med hunden. Samt ett veterinärbesök och utgång med moster och ev brur! Blir nog en bra vecka :D ahh och till helgen den veckan åker jag till grekland! NICE! Måste fan packa ;O och börja skriva ut alla jävla papper till kursen eftersom jag måste plugga under sommaren. Fyfan.. genast fick jag mer planer för veckan ;P hahah.

Bagheera blev hämtad av husse idag också, så nu har jag återigen bara en hund. Lite skönt, men också tråkigt. Han var himla mysig. Men nee, nu äre sova som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å Grekland :-D vem åker du med?

2012-06-29 @ 17:49:26
Postat av: sandra :)

svar: med hela familjen utom pappa ;P samt mammas kompis och hennes två barnbarn x)
vem du vara? *nyfiken*

2012-06-29 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0