ingen tid till rubrik.....

Hade en GRYMT bra helg!
Den fortsatte lika bra som den började helt enkelt. Hundtävlingen var nice. Barkarby var nice, och på kvällen sov vi hos Jenny igen!
På söndagen fick vi va med om ett litet äventyr då vi hittade en lös hund i råcksta. Hur mysig som helst! Måste varit ett tecken eftersom det var en staffe.. em hane.. samt svart och vit, precis vad jag vill ha som andra hund ;P Vi lämnade Pontus och Rebelle hos mamma och åkte sen in till solna (tillbaka eftersom vi kom ifrån sundbyberg ;P) och lämna in den till polisen. Den var iaf chipmärkt så förhoppningvis kmr den tillrätta! Sa till att vi vill veta om den kmr tillrätta, men har fan inte hört ngt än.. Känns sådär ;/

Sedan åkte vi iaf och hämtade hundarna för att sedan lämna dem hos mig. Blev en hel del bilåkande då vi åkte vidare till kista och shoppade loss ;P hade egentligen inte råd med detta, men är riktigt nöjd med mina inköp! :D
Hem och packade, sedan blev jag och syster hämtade av pappa och åkte hem till dem. Middag och så gjorde vi typ inget mer då klockan var ganska mkt :P

Idag har jag inte gjort så mkt. Tkr lite synd om min hund som fått en tråkig dag både igår och idag. Men ska ut med henne senare och träna lite lydnad :) Jao samt göra mamma sällskap till jobbet. Var iaf och klippte mig idag. Blev riktigt nöjd! Sedan gick jag och syster till v-by där syster köpte lite kläder och jag lite annat smått 8) Vi handlade också mat så nu är vi typ aströtta efter att ha gått hem med alla kassar ;P hahah.
Snart middag iaf, nice! Är hungrig som satan. Har typ ätit dåligt idag. Ooopsi ;P ehehhee. Imorrn ska jag till veterinären.. hoppas det inte blir för dyrt :O

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håret blev döläckert! Vad modig du är! Tänkte kommentera på fb, men det våra profiler gillar typ inte varann för jag kan varken skriva på din wall eller kommenteradina bilder ^^ får prova logga in o ut eller nått ^^

Btw. Tips från coachen. Lämna in lösa hundar till djursjukhus :) De ligger oftast mycket närmare och de kan också söka på alla ägarregister :)

2012-07-02 @ 19:06:40
URL: http://jegiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0