HEMMA

Jao iaf för en och en halv dag ;P typ. Kom hem vid typ 5 tiden idag, och så är jag hemma hela dagen imorrn, sen på måndag åker jag till norrland!

Har haft det GRYMT i grekland! Vi hamna förvisso på värsta landstället.. miniby typ. Men var nice ändå. Var verkligen semester på hög nivå med inget annat att göra än att sola, bada, äta och sova i princip :P hahah. LATA! Nee men vi åkte in till "stan" två gånger också. Ena för att shoppa lite, och andra för att se havssköldpaddor! :D Så grymt fina djur!
Har iaf haft det bra, även om jag ibland fick en stor saknad till hunden min, samt dagishundarna! Ska bli roligt att se hur min lilla skit reagerar imorrn ;D Hon har varit hos Bella och Malin, i två hela veckor :P Men imorrn ska hon hem! För en stund iaf, för hon ska ju med upp till norrland :) Då ska vi träna massa roligt med bilen, samt lägga in lydnadsträning och kanske också lite blodspår! Kondisen ska upp igen, för efter två veckor av att bara slappa så är man ganska lat ;P hahah x) Blir asbra med en vecka i norrland. SKOGEN HERE I COME :D maha.

Men ahh, mer om grekland; barhäng, havsbadning och poolhäng. Billig alkohol och en hel del snack med bartenderna. (på vårt hotell då vi tillbringa typ alla måltider samt en hel del kvällar där ;P) Blev mkt engelska pratande också då vi var sociala med en dansk tjej. Härlig tjej jao! Träffa ett norskt syskonpar också som vi pratade en del med, jao och så körde vi boll lekar i poolen också :) Väldigt roligt! Har kort och gott haft två grymma veckor!

Bjuder på ngr få bilder, för nu vill jag se so you think you can dance! Två avsnitt! :D maha.




Glömde skriva att flygplatsen låg precis vid stranden typ ;P så flög plan typ 20-30 meter ovanför huvudet på en till och från xD sjuuukt.

Bakom killen där stod jag ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild! Flygplanet!!

2012-07-22 @ 00:05:15
Postat av: sandra till anonym

I know :D cool känsla var det också när dem flög rakt ovanför en ;D

2012-07-22 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0