Today I don’t feel like doing anything

Söndag. Vilket är lika med en lugn dag. Jag och syster började dagen med att gå en liten promenad med hundarna, sedan tog vi oss upp till vällingby för att kika runt lite. Råkade slösa typ 250 kr på kläder.. ooooops ;O hahah :P Strumpor och en Just do it t-shirt! Jag älskar dem! :D har.. 4 nu tror jag! :) hahah. I like.
Sedan käka vi lunch och börja titta på en film, Killers. Men syster drog hemåt sedan för att träffa Sara, och jag fortsatte se filmen själv x) Efter det såg jag veckans Vampire Diaries avsnitt! <3 och well nu sitter jag här. Lyssnar på musik och slappar lite. Ska om typ tre kvart ut med hundarna igen. Blir promenad med Sarax2 :) Kvällen min lär inte bestå av så mkt, typ filmtittande I guess. Öppnar imorrn så blir inte så sent heller x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0