this is gone to far..

Sitter här under en filt och degar. Min middag bestod idag av nyponsoppa och glass.. mm nyttigt och bra. Hahah. Stod iaf emot att köpa semlor idag när jag var i affärn. Nej nu fan ska jag försöka skärpa mig med alla onyttigheter.

Såg nyss på filmen Beastly, ganska bra men lite lätt skrattretande på sina ställen ;D tänkte iaf att jag ska ut och rasta hundarna och sen göra mig iordning för sängen. Ska se en till film, men har inte bestämt mig för vilken. Har svag ångest inför ännu e ny arbetsvecka.. undrar verkligen hur länge man kmr palla. Men försöker se det positiva. Om det blir måndag så blir det fortare fredag och återigen helg. Och ju fortare tiden går, desto fortare befinner jag mig i Mars. För i Mars då jävlar händer det saker! Längtar satan!!!! :D

Men ahh okej, måste försöka komma i säng inte alltför sent, så lika bra att ta sig upp ur soffan (hey jag låter inte alls lat nej.. ;P) och ta sig ut i snön med hundarna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0