som hundägare trotsar man dem flesta väder

Nyss hemkommen från en promenad ute i snön ;P Möttes av piskande snö i ansiktet när jag klev utanför dörren, och då kände jag väl mest för att vända om snarast möjligast. Hahah. Men mötte iaf Sarax2 och så promenerade vi hem till Sara(inte min syster då ;P) och vände sen hemåt igen. Hade hundarna lösa större delen av tiden, och well jag finner det lite roande att båda två typ går bättre lösa än i koppel xD hahha. Fast ingen av dem är hemsk i koppel, bara lite småirriterande till och från. Bra det iaf, så att det inte är hela tiden :P Iaf.. hade slutat snöa efter vi vänt, så var skönt att kunna titta ordentligt ;D haha. Ganska skön promenad på en timme, men fyfan för att få bort snön ur Elliots päls när vi kom in. Tacka vet jag korthåriga hundar! ;)

Borde egentligen tagit en bild på hur han såg ut med snön men tänkte inte på det, fastna ju asmkt i tassarna på han, men han hjälpte så snällt till att försöka få bort det mesta när vi stod i hallen ;P hahah.

Tänk er typ.. fyr/femdubbla den mängd snö han har i skägget på denna bild.. typ så mkt snö var det på en tass xD hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0