It's not about the money, money, money

Igår: Bra dag på dagis. Irriterad på kvällen då jag inte hade ngn ketchup hemma. HAhha

Idag: Okej dag på dagis. Vovva gick bättre än hon gjort på länge, bra att vår lilla träning börjar ge lite resultat ;D Måste ut och försöka träffa hundar och söka hennes kontakt då, hon rent av stirrar på alla hundar man möter xD Inte så att hon gör ngt, nej hon tittar bara, men jag vill ha hennes uppmärksamhet. Jao det ska vi träna! Pratade med Sandra i telefon också, i typ 50 minuter. Nice nice!

Händer inte så mkt just nu. Ska glo lite vid datan innan jag ska prova mina nyinköpta kläder. Var i v-by med Nadja idag, sa innan att jag bör leva snålt och inte spendera pengar på annat än mat en tid framöver.. Kanske 30-40 minuter senare när vi är inne på H&M så drar jag kortet för att betala kläder för typ 700 spänn.. LYCKAT! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0