Bara för att jag fick lust..

..så blire en lista här också ;P Duktig med 2 inlägg på en dag :D blir ju inte så alltför ofta nu för tiden :P hahah.

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonnemang <3

Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nope ;O

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Syster! <3

Hur lång är du?
1,58 -.-’

Vilken är den senaste filmen du sett?
Början av Pirates of the caribbean igår ;P

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det :P sambos ;)

När såg du senast din mamma?
igår tror jag. Eller nej, i fredags :P

Icke godkänt i något ämne?
NOPE :D

Mvg i något?
Jao :D

När vaknade du idag?
typ vid 10

Vilken är din favoritplats?
Norrland <3

Vilken plats föredrar du minst?
farmors stora garderob i hennes förra sovrum...

Vart tror du att du befinner dig om 5 år?
förhoppningsvis med egenstartat hunddagis tsm med Bella!

Hur stor är din säng?
vet inte riktigt.. 140?

Vad sover du i?
trosor och sovtröja :)

Hur många kuddar har du i sängen?
3

Var bor du?
I vällingby x)

Tycker du om kinamat?
tror det :O haha.

Tycker du om kaffe?
Hell No :D

Vad dricker du helst till frukost?
oboy eller apelsin juice :)

Kan du spela poker?
Jadå :) sen om jag spelar bra eller dåligt är en annan fråga ;D

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
inte direkt känner.. men vet iaf en :P

Vill du ha barn?
Hell No :D

Kan du några andra språk förutom svenska?
Nae, kan ju grundläggande engelska och typ yttepytte lite tyska 8) haha.

Har du åkt ambulans?
Jao 8)

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet tror jag

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder tror jag, eller saker till hunden min ;D

Äger du dyrbara smycken?
typ inte :P

Kan du rulla med tungan?
jao typ :P

Vem är den roligaste människan du känner?
Har typ bara roliga människor runtom mig så jag vet fan inte :)

Vad har du för ringsignal?
soundtrack till pirates of the caribbean ;P

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nee

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt busskort ;P

Kan du byta olja på bilen?
Hahah nej 8)

Vilken var den senaste boken du läste?
”I natt är du död”, typ ngn deckarliknande sak.

Dansar du i bilen?
HAHAHHA, jao!

När var du i kyrkan senast?
När jag och Rose var på praktik i Umnäs för mer än ett år sen 8)

Hur många hål har du i öronen?
2

Har du någon piercing?
Neee :/

Har du någon tatuering?
Nope, men om allt vill som jag vill så har jag det iaf detta år!

Röka eller snusa?
HELL NO

Har du pojkvän?
Nope

Vad ska du göra ikväll?
klockan är 23.58 så borde sova.. men lär nog sitta här lite, lite till x)

Har du några syskon?
En bruuuuur och en syyyyyster! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0