sjukling

Igår tillbringade jag i princip hela dagen inne. Mådde inte alls bra utan hade rinnande näsa, rinnande ögon, hosta, halsont och dessutom huvudvärk till och från. Tror att jag hade feber också. Trots detta fick jag senare på dagen sällskap av syster och senare också av Alex och Putte :) Härligt med sällskap! Vi gjorde inte direkt så mkt. Spelade lite ds och såg på film typ.
Dagen idag lär väl bli typ likadan. Är fortfarande inte frisk, var ute med hundarna imorse i typ 5-10 minuter och var helt slut när jag kom in. Hahah. Tragiskt men ahh så kan det va x)
Fast vi ska iaf ta oss en tur till ett närliggande dagis så vi kan släppa hundarna också :P Blir 3 st, för Alex ska passa Nena från och med idag också :P Nice, nice. Får vovva iaf springa av sig idag. Hon hade ganska tråkigt igår 8) haha.

Kmr troligtvis bilder från dagen senare :) om vi nu kmr ihåg att fota dem när dem röjer ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0