punktlista

* igår skulle jag ha skrivit om att jag återigen tränade vovva vid t-banestationen i v-by. Tkt hon kändes bättre än dagen innan och var ganska nöjd med det hela. Även om jag lär få forts ngr gånger x)

* hade en ganska bra dag på jobbet idag där jag och Bella promenerade offroad med hundarna ;D

* vovva chockade mig och drog i kopplet med viftande svans från dagis när vi var på väg till bilen 0.o.. dock var det ändå läskigt att åka den så vettefan vad hon fick för xD tillät henne ändå att dra eftersom jag blev så chockad samt typ glad xD hahah.

* vovva skötte sig bra från t-banan (förvisso i råcksta och inte i v-by) och vi skyndade oss hem mot mor och far. Hon sprang som en dåre med sin leksak och var väldigt duktig när vi såg en hund, samt så tror jag att hon skrämde upp en hare som hon knappt brydde sig om :D (kanske var det en katt, men skitsamma!)

* enda nackdelen med dagen var att jag insåg att vi nog måste träna mer på inkallning så vi får ett flyt i det, hon är ganska bra på att för ngn kort sekund "stänga av mig" när hon hittar ngt som luktar gott ;O

* ahh åt middag hos mamma och pappa och tränade även lite där också! :) Roligt men GRYMT jobbigt xD hahah.

* klev hemåt i min ensamhet (mamma är hundvakt då jag ska på kursen imorrn :P) och tog mig en tur förbi coop för att inhandla  saker till morgondagen.

* jag och Nadja -och syster om jag förstått rätt :D- ska börja träna på gym! Känns som att det behövs x) hahah.

* är nöjd med mig själv då jag klarat av att stå emot mitt sötsug och istället knaprat på morötter ;) mahah duktiga jag :D

* nej nu räcker det! ska snart fixa iordning väskan för morgondagen och sen blire nog The Big Band Theory! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0