Pengar är inte allt, men fan vad det är nice att få shoppa lite! ;P

Lång rubrik, men hey nu blev det så x) Har småångest eftersom jag shoppat för över 1000 spänn idag.. egentligen vettefan om jag har råd med det. Men det skiter jag i, för jag är nöjd med mina inköp! :D Shoppingrundan var tillsammans med Ronja, och vi började i stan -där vi främst köpte hårfärg ;)- och drog sen till kista där vi tillbringade ngr timmar. Mkt trevligt jao!

Bella var snäll och tog hunden min över natten så vi slapp tidspress, och fick nyss sms från henne om att det gått bra :) skönt att höra! Hon är ju inte direkt den svåraste hunden, men hon har ju sina små egenheter som kan göra henne jobbig. (rädslor egentligen snarare än egenskaper.. så förhoppningsvis kan vi få bort dem i framtiden!)

Slänger in lite bilder på mina inköp från kista, samt ngn bild på Rebelle från imorse då hon visade sig från sin absolut bästa sida hela vägen från vällingby till jobbet! :D





Jao min kamera på mobilen tar ju tyvärr inte dem bästa bilderna ;O.. Rebelle invigde btw sitt täcke idag :) Var egentligen inte så kallt, men hon har dem senaste dagarna frysit om tassarna, så provade täcket och tkt att det vart bättre då :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga shorts ! :D

2012-02-07 @ 22:50:27
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: jessan

Hon över sa det jag skulle säga.

2012-02-08 @ 18:47:44
Postat av: Anonym

shortsen!! <3

2012-02-09 @ 12:54:16
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0