På landet i Nynäs

Blev ingen träning med bil för vovva denna helg, eller ja iaf inte planerad. Hon fick dock åka bil ändå då jag, Malin, Alex och Ronny klämde in oss tillsammans med Rebelle, Pontus och Oliwer i Malins pyttelilla (men grymt söta!) bil ;D Åkte till hennes stall där vi gick promenad med hundarna! Älskar att promenera med fler hundar än bara vovva :) Är en sån härlig känsla att se dem sträcka ut tsm! Även om lilla Oliwer hade det tufft i den djupa snön till skillnad från dem andra två ;) Sötsaker!
Var en bra helg som jag nu avslutar med att ligga och glo på The Big Bang Theory! Grymt bra serie om jag får säga det sj ;) maha. Är måndag imorrn igen.. men det känns inte lika jobbigt.. eftersom snart jävlar är det mars! :D Längtar som satan :D

Btw, funderar på om jag ska byta foder till vovva.. Har doggy nu, vilket jag tkr funkar bra då hon har fin päls och så, men funderar över om hon behöver ngt mer fettare foder. Hon behöver gå upp lite i vikt, men äter inte alltid upp maten nu när jag lagt till en dl till middagen. Så jao, får väl se om hon går upp lite mer i vikt snart -tror hon lagt på sig lite, lite sen jag ökade mängden-, annars får jag helt enkelt se över vad för foder jag ska välja istället.








Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt mysväder! skicka bilderna :)

2012-02-20 @ 11:52:21
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Maj-Britt o Turbo

Hej

Om du trivs med ditt foder kan du helt enkelt hälla på lite olja på fodret.

2012-02-20 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0