negativt

* Är sjuk
* Är trött på att ha en hund som mesar sig så fort det händer ngt. Visst är min hunds positiva förmågor underbara, men fyfan vad jag är trött på att ständigt behöva mötas av hennes oro. Sen skiter jag i vad hon varit med om -jag fattar att hon fått en tuff start-, men det är fan inte kul när hon inte ens kissar på kvällen för att det råkar gå in en människa i porten precis när vi ska ut. Vet inte om det är fel på mig, eller om jag helt enkelt lyckats välja fel ras. För även om jag älskar henne, så är det ju ngt som är fel. Kanske är collien helt enkelt ingen bra matchning för mig. Det är större av tiden inte ens roligt att ha hund, just för att hon är som hon är. Jag blir bara besviken, irriterad och arg, vilket knappast löser ngt.
* Skulle definitivt behövt rollspelandet idag, men det är fortfarande dött.
* Det blir verkligen inte bättre av att gråta när man är dunderförkyld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0