lucky 21? ;D

Bra dag! Ja om man bortser från det fakumt att jag hela dagen haft PISSont i min vänstra handled, samt haft ont i mitt vänstra ben typ större delen av dagen.. haha x).. Ja om man bortser från det, så har dagen varit riktigt bra :)

Upp tidigt -altid lika segt ;D- för att öppna dagis. Inga problem dit, mer än att vovva tkt det var mer intressant att spåra än att sätta sig och skita. Hahah. Var lite småegoistisk idag och gav mig själv bara 7 hundar, eftersom jag kände att jag inte kmr klara av fler i och med min handled (var ju fan till och med på väg att stanna hemma bara på grund av den liksom..). Hundarna skötte sig bra så det gick helt okej :)

Hände inte så mkt mer på jobbet, jag var lite seg men på ganska bra humör ändå! Skönt. Åkte hem, hann med bussen och fick njuta av en lugn tur hem där inget oväntat hände. Väl framme i v-by började vovva mesa sig igen (har kmt fram till att det ABSOLUT måste bero på den där gången när dem bankade på reklamskyltar när vi klev av i v-by) så jag satte mig ner på en bänk nere på stationen och ignorerade henne samtidigt som jag spelade yatsy på mobilen. Väntade på syster så satt där i kanske 20-25 minuter, hela tiden ignorerandes hennes oro, även om jag krävde att hon satt ner. Tkr det gick ganska bra, så jao ska köra så fler gånger! Hon verkade mkt lugnare när vi gick upp för att möta syster :) Tog oss en tur förbi biblioteket, så nu har jag iaf dem första böckerna till kursen! :D och sedan promenera vi hem till mor och far. Där det egenltigen var tänkt att jag skulle träna bil med vovva med hjälp av pappa, men han skulle på hockey, så vi får väl se om det blir av i helgen istället ;O.. hahah. Istället åt jag middag där, tränade lite på deras nya träningssaker. En för situps -kändes typ ingenting men vet inte om jag gjorde fel xD-, och en för armarna som man typ ska skaka :P Den var GRYMT jobbig! Lär säkert ha träningsvärk i armarna imorrn xD

Syster gjorde mig sällskap en bit på vägen hem eftersom hon skulle träffa Sara, och det var hur mkt hundar som helst ute xD I vanliga fall brukar jag möta typ en, eller kanske två på hela vägen från mamma och pappa till mig.. idag mötte vi det dubbla xD fyra hundar totalt tror jag det var. Varav första vi mötte sprang rakt emot oss eftersom husse och matte typ kastat en pinne emot vårt håll.. Hade vovva lös då och då hon fick syn på den andra hunden som sprang emot oss (tror att den bara sprang efter pinnen) så kastade hon sig fram för att glatt springa den till mötes.. Men när jag sa till så stannade hon typ direkt och även om hon inte kom tillbaka till mig direkt så tkr jag det var grymt bra :D Vi har ju trots allt inte tränat med andra hundar som störning så mkt, så var väldigt nöjd över detta! Behövde inte ens koppla henne utan kunde traska vidare :D även om jag kopplade henne sen när vi mötte en annan hund bara ngr meter därifrån på mindre avstånd dåra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0