utbildning och bio!

Var ju på utbildningen igår. Var faktiskt intressant och roligt, även om jag inte är säker på om det är ngt för mig. Men ska dit idag igen iaf, och då ska vi prova ringa ngn. Får se hur det går, samt hur det känns efter det. Tycker det är en bra erfarenhet om inte annat :P

Sen var det ju bio igår också! The Hobbit. Den började en timme efter jag slutade utbildningen, så hade med mig matsäck som jag satt och åt medans vi väntade på dem andra vid bion ;D folk tittade lite snett, men kan ju varit för håret också ;P hahah.
Filmen var iaf bra! Även om den var lite seg i början, och kanske inte riktigt hade den rätta "sagan om ringen" känslan. Men annars var den bra, det hände ganska mkt och man drogs med från en fight till en annan. Sen har jag ju inte läst boken, vilket Alex gjort, och han sa att dem ändrat och hittat på en hel del xD hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0