Uppdatering jao

Oj vad dålig jag varit på att uppdater :O Har förvisso typ haft fullt upp så ;P

I torsdags sov jag och syster hos Alex. Vi spelade Tekken och såg på Batman, the dark knight rises. Grym film! :) Grymt spel! maha x)
Fredagen började med att jag ensam sov till kl 10. Alex stack hemifrån typ vid halv 6-6, och Sara ngn gång runt 7 tror jag :P Jag började med att se lite how i met your mother i sängen, på mobilen :) så nice att man kan ha det på mobilen! Sen upp för frukost och jag var dessutom snäll och diskade.
Spelade Tekken lite för mig själv innan jag åkte hem till mamma och pappa där jag såg på Hells Kitchen som dem spelat in. Lite tv-tittande blev det där, innan jag gick upp till byn för att träffa Nadja :) Satt på O´learys ett tag och fick sedan också sällskap av Tonie. Hem till honom där vi åt och sen hade vi en allmänt trevlig kväll med prat och musikväljande ;D Ullis och Pelle kom också, så det var trevligt! Vi satte på Gangnam style musikvideon på projektorn så vi dansade a llihopa till den, grymt! :D
Sen skiter vi hur kvällen slutade för jag fick ngt jävla ryck och blev depp och gick sen hem. Behöver inte nämna mer om det. Men jag såg iaf på X factor, även om jag lyckades se på FB vem som vann innan xD Scrollade typ förbi en bild på Awa där det stod "grattis Awa" typ,, 3-4 gånger innan jag faktiskt förstod vad det innebar xD hahah. Jaja, hon var ju en av mina favoriter så det var ju bra! :)

Idag ska jag ta det lugnt innan jag typ kl fyra ska träffa Sara och köpa lite saker för att sedan åka hem till Ronja :) Idag ska jag fixa mitt hår inför kryssningen nästa vecka :D mhm! För- och efterbilder lär dyka upp jao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0