telephone

Började dagen som en seg säck potatis ;O hahah. Eller okej, jag började faktiskt dagen med ett superkort besök på ungdomsmottagningen för att förnya receptet till mina p-piller. Men efter det kom jag hem och såg på how i met your mother, samt typ halvsov ett bra tag ;D hahha.

Strax innan 4 var det dags att åka till odenplan för andra utbildningsdagen. Vi fick låtsasringa till vår föreståndare (eller vad fan man ska kalla henne :P), det gick sådär ;D och så typ direkt efter det.. så skulle vi ringa till folk ;O var typ asnervös först, och lät väl mer eller mindre som en robot första samtalet eftersom man läste från manuset direkt samt var nervös xD.. hahah. Men sen gick det faktiskt ganska bra, och var till och med ganska roligt :)
Har dock svårt att tänka mig att det är roligt i längden, så vi får väl se hur länge man är kvar där x) men blir ett tag iaf, är ju om annat inte en bra erfarenhet :)

Men nee, nu ska jag nog se film! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men hallå!! har du glömt bort dina läsare, det är ju det roligaste jag har på dagarna, nu måste jag ju jobba istället. hi hi

2012-12-17 @ 12:49:39
Postat av: Sandra till Marie

sv: haha aww :) ska uppdatera nu, och så får jag försöka bli bättre! jobba går ju inte för sig ;) haha

2012-12-17 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0