Shine BRIGHT like a Diamond

I helgen har jag gjort massa saker.
I fredags var det meningen att det skulle va spelkväll hos Alex, men av ngn anledning så spelade vi bara lite kort, och sen inge mer. Istället blev det mest till att bara ta det lugnt. Förutom en vända då vi allihopa (jag, Sara, Alex, Jenny och Anton) körde gärnet med kuddkrig! ;D så grymt roligt!

Igår, lördag, hann man med en massa saker :P En sväng på Ikea, middag hemma hos mamma, bio -mammas pojkar, och så blev vi bjudna hem till Tonie på en liten hemmafest sådär ;D Orkar inte skriva mer detaljerat, mer än att jag aldrig ska gå på bio igen när man inte är helt frisk. satt typ halva filmen och försökte få bort slemmet i halsen samt längtade efter mer snytpapper xD hahahah. Men, men.. bra dag!

Idag har man tagit det lugnt. Jenny, Alex och Sara sov hos mig så vi började dagen med att gå upp till v-by och käka lunch. Sedan blev det lite tittande i affärer, och syster och jag tittade sen på Magic Mike. Hade faktiskt trott att den skulle va bättre än den var :P men helt okej ändå. Sedan har jag lagat mat, spelat HÖG musik, diskat och dammsugit. Jao samt glott på en film och duschat. Snart -så fort mitt hår torkat- ska jag fluffa det så det blir riktigt fint :D Hinner troligtvis inte fixa håret imorrn så jao.
Imorrn blir en hektisk dag. Ska dels hem till Ronja och träna tsm med henne. Dags att få bort dem extra kilon man lagt på sig under höstens stillasittande.. ;P Ska sedan hem och fixa mig, och sen så ska eftermiddagen och hela kvällen och även natten spenderas hemma hos Alex tsm med fint folk för att fira in det nya året :D Kmr bli super!
Sen ska jag dessutom vara beredd på att rycka in och hjälpa pappa med fyrverkerier om det behövs. Får se hur det blir x)
Btw så har dem smällt fyrverkerier precis utanför mig typ hela kvällen. Stör mig på att folk smäller fyrverkerier dagen/dagarna innan.. samtidigt är jag inte emot fyrverkerier. Kanske har jag dubbelmoral när det gäller just det ämnet.. Är iaf ganska skönt att inte ha hund just nu om vi säger så. Även om Rebelle faktiskt klarade sitt första nyår bra. Men, men.. nee fyrverkerier är ett ämne man inte ska diskutera, det om ngt har jag iaf lärt mig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0