om helgen!

Läste i Metro i fredags att världen skulle gå under på julafton istället för den 21.. hahah ;D Sen skriver ju alla nya datum när världen ska gå under, lite underhållande om ni frågar mig x) maha.

Annars då? Lägenheten som jag och brur tittade på var nice! Vore roligt om han får den :)
Var med syster och Aiira och lekte på fotbollsplanen, grymt roligt, men fan vad vi var trötta och jag var även blöt efter det ;D hahha. Hoppas jag får passa henne igen ngn gång i framtiden :) SÅ mysig hund!
Vi hann aldrig med dreadsen, så vi fixade det igår istället ;D ser ut som en krullboll i huvudet ;D lite tomt utan dreadsen, men samtidigt skönt! :) mhm.

Var ju hos Malin, där vi firade henne. Var ute i nynäs på en krog och igår åkte jag pulka bakom hennes häst ;D riktigt roligt! Och var så nära på att inte ramla en enda gång.. men sen ramlade jag xD hahah. Fan för dig Malin :D maha. Bild snodd från Malin ;D
Idag har jag varit i v-by och ätit med Nadja, Tonie och syster :) Mys. Och sedan har jag varit hos mor och far och hjälpt till med fixandet inför imorrn. Imorrn är det julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0