+ och -

Positivit: Jag längtar som satan till lördag. Är Grymt taggad! :D
Fick dessutom reda på idag att pappa ska åka samma kryssning som jag! xD hahah. Ngn annan kanske skulle tycka det var jobbigt, jag tkr bara det ska bli roligt :) Okej, vi kmr väl kanske inte ses så mkt.. men ändå :P
Jag ska på utbildning för jobb imorrn och på torsdag. Spännande!
Imorrn är det bio! :D The Hobbit. I like!
Ahh och min mobil typ funkar nu.. hade ingen täckning i lägenheten så var väl därför den inte hittade ngn uppdatering. För i affären sen hittade han i kassan en uppdatering direkt, och efter det verkar den funka.. :D.. Bara hoppas den fortsätter funka ;P
Jag älskar mitt hår!

Negativt: Jag har ont i magen och den känns dessutom svullen ;O (kan bero på mensen -har ju hoppat över den typ 3 gånger nu så ;O heheh) Efter att ha varit duktig i två veckor och inte ätit godsaker och druckit läsk på vardagar så faila jag idag. Fast beror på att jag inser en nackdel med det.. jag äter FÖR MKT sen på helgen ;O så tror fan det är bättre för mig att äta lite närsom, fast med måtta, och istället försöka satsa på att träna ngt?.. Ehehhe, vilket jag är så bra på! :) ehhehehe.
Jag hittar inte mina svarta shorts. Bara för att jag hade tänkt ha dem på lördag. SUGER. Så nu börjar jag stressa över vilka kläder jag ska ha.
Dessutom är jag lite småstressad över tiden imorrn.. måste åka typ två från v-by, och kmr ha Kimbo och Shania till kl två.. så jao, stressar upp mig för det. Får vara supertydlig med Anna om att två måste jag åka. Annars kanske jag har tur så att Nadja kan lämna ut hundarna.. Jao vi får se ;O
Jag hatar mitt hår!

Hur jag kan både älska och hata mitt hår? Jani. Älskar det för det är fint, annorlunda och tufft. Men hatar det för att det ibland sticks, samt för att det är störande långt vid vissa tillfällen xD hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0