kort update

Oj oj nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen ;O
Nu är jag sjukt hungrig. Har inte ätit ngt idag än. fast gick ju typ inte upp förrän.. vid 12 heller ;D gick direkt ut med hunden då, så hon fick kissa lite. Är äckligt väder idag, och jag mår inte på topp. Blev ingen lång promenad, men vi ska ut igen typ vid 3- halv 4 och då ska vi leka lite. Antagligen på fotbollsplanen nere vid coop i vinsta, eller så kör vi här utanför med linan. Får se vilket det blir jao :P

Är dessutom öm i fötterna :( eller okej, jag är öm i högern, men i vänstern börjar jag undra om det är dags att ta den skruven. Gillar inte att ha ont i fötterna, dem borde ju bli bra snart tkr man! Fast kan ju bero på att jag under helgen överbelastat dem? haha jao får väl hoppas det. Eller ngt :P
Tänkte skriva om helgen sen också, men det får bli i nästa inlägg! Nu ska jag snart äta och se ett avsnitt av Once upon a time, och efter det ska jag försöka lägga upp lite lekträning med Aiira så hon får ngt att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0