helg, 1a advent

Det blir nog en staffe! Träffade nämlingen sötaste staffen igår på julmarknaden på hundstallet :) Så söt! Fast ska iaf hälsa på en kennel med bedlingtons, men som sagt, det lär bli en staffe som nästa hund ;) maha,

Har haft en bra helg. I fredags var det x-factor hemma hos Alex. Är final nästa vecka ;O haha. och igår skulle jag egentligen ut med Jenny och Ronja, men jag och Jenny var grymt otaggade så istället blev det filmkväll för oss. Grymt skönt faktiskt. Får se till att tagga satan till kryssningen nu i december istället! :) maha.

Visst ja! Fick sällskap av syster i fredags under dagen. Vi gick med Aiira till rastgården i åkeshov. Supermysigt :) Dock väldigt blött ;O

Sen har jag ju fixat min cykel och haft mig, men insåg idag att ett av  "locken" till däcken är sönder ;O konstigt att de tär dåligt med luft i däcket då liksom.. hahah ;O Ahh och så insåg jag hur otroligt otränad jag är. Usch fy och skam på det x)
Kanske kmr bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0