21/12 2012

Igår tog jag det under dagen bara lugnt. Stackars Aiira fick en tråkig dag, men så kan det vara ibland. Har dessutom fortfarande typ ont i högerfoten ;O hoppas det beror på överbelastning så att det blir bra bara jag tar det lite lugnt..
På kvällen sen så åkte jag hem till Jenny och Anton och var social. Anton hade två kompisar där och hade spelkväll, så jag och Jenny spelade lite kort och pratade en hel del :) Mysigt!

Idag blir det en fullspäckad dag! Ska dels följa med brur och titta på en lägenhet. Sedan ska jag hem till mamma och pappa med tvätt. Sara kmr till mig idag efter skolan, och ska hjälpa mig ta ut dreadsen, samt göra mig och Aiira sällskap på promenad till fotbollsplanen så vi kan låta Aiira springa lite :) Mysigt mysigt!

Ahh och på kvällen sen ska jag, och kanske Jenny, åka till nynäs och hem till Malin! :) Hon fyller år idag så blir ett lugnt födelsedagsfirande. Grattis Malin! :D

som sagt, fullspäckad dag!
och visst ja, världen ska ju typ gå under idag? xD hahah. Tror inte det minsta på det, vilket är skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0