Weekend

Händelserik fredag blev det. Malin sov här, vi hade det helt okej med tanke på omständigheterna. Även fast vi fick åka till st:göran sent på kvällen då hon hade grymt ont i magen :( gick iaf bra, och vi kom hem efter typ 3 timmar så det var väl okej tidsmässigt i guess 8) Brukar ju kunna ta hur lång tid som helst annars ;D hehhe.

Igår så hade jag fullt upp hela dagen. Gröna Lund med jobbet, femkamp oh yeah! jag förlorade xD hahah. Sämt! Sedan åkte jag och Bella hem för att promenera med hunden, och senare på kvällen blev det bio, total recall! Väldigt bra film jao :) Sen att jag egentligen kanske inte har råd med bio är en annan sak ;D har ju faktiskt lite pengar kvar, och fick lite dispans på att betala vissa saker :) skönt!

Idag blir det till att möta Alex i åkeshov för att promenera med hundarna. Han har Pontus -ngn som är förvånad? ;) Sedan ska jag faktiskt packa lite också, eftersom jag ska flytta hem till mamma och pappa inför operationen nästa onsdag. Har nästan inga rena kläder kvar här och känner att det är onödigt att släpa över dem hit för att om ngr dagar släpa tillbaka dem. Därför kmr jag flytta lite tidigare än vad som "behövs" ;P
Känns konstigt att jag sen ska va sjukskriven i typ 3 månader. Det är en väldigt lång tid ;O hahah. Får väl se hur rastlös man kmr va. Samt hur bra man nu kmr kunna gå ;P heheh. Men det blir nog bra!

Egobild ;) hahah. Längtar till september då jag ska färga om håret! :D mhm!
Men nee, nu äre frukost-lunch som gäller. Hungrig som satan x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0