synd om mig x)

så nu sitter jag i soffan. Typ lätt handikappad. Operationen igår gick bra. Var väl bedövningen som var värst, som jag hade väntat mig 8) hade inte så ont till en början, och under kvällen höll jag ut utan värktabletter för att kunna ta dem lagom till man skulle sova. Var ändå uthärdlig smärta, även om det var jobbigt. Tog tabletterna ca en timme innan sovdags, men tkr inte det funkade så bra :/ hade svårt att somna, så var väl ganska jobbigt. Men när man väl somna gick det bra. Fast vaknade av systers alarm vid halv sju, och sen gick det typ inte att somna om så klev upp vid 7. Haltar fram och längtar tills jag kan börja gå lite iaf 8) hahah.

Idag blir det tv-och filmtittande, lite pluggande samt datasittande. Förhoppningsvis är det ngr inne på msn senare som kan roa mig :) hahah. kmr säkert fler inlägg här också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0