RUBRIK

Helo 8) yeah I´m still alive ;) Operationen närmar sig. Känns bra. Tror jag ;D
Bor hos mamma och pappa nu, faktiskt väldigt mysigt. Spenderar kvällarna åt att se på tv eller film med dem, och i reklamerna blir det wordfeud xD hahah. I like.
Upp och ner med hunden. Men det är bara att försöka hålla sig lugn och träna. Kan dock inte låta bli att tänka att jag har en liten lanthund i stan.. inte bästa kombon men hoppas kunna fixa det. Eller hur man ska säga x)

Imorrn är sista dagen på jobbet på länge. För på onsdag är det dags. Bort med dem där äckliga knölarna :D eller.. felbenen som jag bestämt mig för att kalla dem den senaste tiden ;D hahah. Ska bli så skönt! Eller okej.. lär ju göra grymt ont till en början, dem ska ju faktiskt såga i benet.. haha xD

Annars då? Jo jag längtar tills jag ska färga håret mitt. Har sagt att jag ska vänta tills september. Tills jag fyller år. Sen så! Mindre än en månad kvar! :) Mhm!

Kommentarer
Postat av: Jessica

lycka till! :) Det kommer gå bra!

2012-08-21 @ 09:50:36
URL: http://jegiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0