Onykter helg.

Helgen har varit grym!
Fest hos Jenny och Anton i fredags. Så sjukt rolig kväll med tequila shots och dans och ja jag vet inte riktigt vad ;D underbart roligt!
Lördagen bestod av kryssning med familjen (minus brur som var bortrest), Nadja och Tonie. En liten kryssning för att fira Nadja som fyllde år nu i veckan :) Asroligt!

Orkar inte skriva mer. Hey jag har blivit sämre på att blogga. Finner inte samma lust för det längre. Även om jag inte ens kan tänka mig tanken på att sluta blogga. Funderar som en idiot på hur jag ska lösa allt med hunden. Om hon egentligen är en hund som faktiskt skulle må bättre av att bo på landet.. Ibland känner jag för att ge upp. Men nej. Inte än i alla fall. Först ska allt provas, så funderar starkt på att gå privatkurs för att försöka få bort alla små negativa saker hos henne. Ibland driver alla dem där småsakerna mig till vansinne. Faktiskt ganska ofta, och det är inge bra. Varken jag eller hunden min mår bra av det. Så nu ska jag ta tag i det. Eller okej, snart iaf. Vettefan om jag har råd innan operationen.. och efter vet jag ju inte hur mkt jag kmr kunna gå ;P heheh. Ahh vi får väl se när det blir av.

Har massa bilder, men lyckades självklart lämna sladden till mobilen ute i vardagsrummet. Fail. Orkar inte hämta den, så kastar in ngt random typ x)

Så jävla bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0