oh yeah

Jag får nästan lite ångest över att jag inte skriver så mkt blogg längre.. Men hey, kanske kmr det när jag har opererat fötterna och ska sitta hemma i typ 3 månader? ;P ehehhe.

Försöker plugga, går sådär. Får lite ångest över det också.

Annars är det väl bra. Ganska nöjd med hunden idag. Bästa var ju lugnt iaf att hon hoppade in i bilen utan att tveka, samt åkte i den utan att stressa upp sig. YES! Sedan skötte hon sig väldigt bra hela vägen hem, förutom just precis utanför.. lite irriterande jao. Men antar hon kände lukten från vår lilla powderpuff granne.. hon hatar typ den hunden. Bara för att hon typ blev livrädd för den förut. Den seriöst skriker varenda gång den ser oss.. -.-' konstigt Rebelle hatar den. Skulle fan jag också gjort. HAhah.

Imorrn är det fredag. Ska bli så jävla skönt med helg! :D jippie! Blir dock en lugnare helg än förra veckan. Hey det behövs! Imorrn ska iaf Malin sova här!<3 och på lördag ska jag till Gröna Lund för femkamp med alla från jobbet. Vi fick det i sommarpresent från en hundägare 8) Kmr nog bli roligt :P hahah.
Ska kanske träffa Alex på söndag, får se vad vi hittar på då. Sen så har jag väl tänkt att börja flytta mina saker hem till mamma och pappa. Ska ju bo där sen när jag opererat mig jao 8) Ahh och så har jag tänkt träna lite med hunden min. Kanske lite lydnad. Kanske lite tricks (har tänkt lära henne att buga). Kanske ska göra lätta saker hon redan kan uppe i centrum med massa störning. Ja jag har fullt upp ändå ;)

Lite bilder från norrland samt veckorna som gått efter!















Norrland. Lite hundbilder från dagis och så hundvakt. Harry B James. Fest hos Jenny! Kryssning och så lite svalkande bilder med hundarna från dagiset! Mkt gott och blandat oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0